طراحی وب سایت فروشگاهی

چرا باید طراحی وب سایت‌ فروشگاهی انجام دهیم؟

امروزه طراحی وب سایت فروشگاهی باعث شده بیشتر مردم وقت خود را صرف رفتن به فروشگاه‌ها و خرید لوازم مورد نیاز خود نکنند؛
بلکه با جستجو در اینترنت و وب سایت‌ فروشگاهی، کالای مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.
به همین دلیل سایت‌های فروشگاهی زیادی با هدف فروش محصولات به صورت آنلاین طراحی شده است؛
گاهی این سایت‌ها، موفق به جذب مشتری نمی‌شوند و درنتیجه محصولاتشان به فروش نمی‌رسد.
اما چه سایت‌هایی موفق به فروش محصولات خود به صورت آنلاین هستند؟
به عبارت دیگر یک وب سایت فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا مشتری را جذب و برای خرید محصولات ترغیب کند؟

با خواندن نکاتی که در این مطلب به شما تقدیم شده می‌توانید یک وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

قرار دادن فیلتر برای محصولات:

قرار دادن یک فیلتر براساس پارامترهای مختلف ، مثل قیمت، جنس، رنگ و… باعث می‌شود کاربران به سادگی به آنچه می‌خواهند دست یابند.

فیلد وجود و عدم وجود محصولات:

در صورت موجود نبودن یک محصول ، حذف محصول از سایت از نظر seo و بهینه‌سازی کار درستی نیست. پس باید کنار توضیحات هر محصول، یک فیلد با عنوان وجود و یا عدم وجود آن محصول قرار گیرد. می‌توان کنار هر محصول گزینه‌ای قرار داد که در صورت موجود بودن محصول از طریق ایمیل، پیامک و یا سایر راه‌های ارتباطی به کاربر اطلاع داده شود.

تصاویر آپلود شده در سایت:

در طراحی وب سایت فروشگاهی از ارکان مهم و تأثیرگذار در فروش محصولات، تصاویر درج شده در سایت هستند.
از آنجاکه در خرید آنلاین، محصولات قابل لمس نیستند،
باید عکس‌هایی با کیفیت و از زوایای مختلف از محصولات در سایت قرار دهید؛
تا مشتریان با اطمینان و آگاهی کامل کالای مورد نیاز خود را تأمین کنند.
بهتر است محصولاتی که دارای رنگبندی می‌باشند، از رنگ‌های مختلف کالا تصاویری درج کنیم؛
تا کاربران بتوانند در مورد رنگ کالای موردنظر خود تصمیم‌گیری کنند.

سبد خرید:

قرار دادن یک سبد خرید برای وب سایت‌ فروشگاهی از دیگر امتیازات وب سایت است.
سبد خرید را باید قسمتی از سایت قرار داد که به راحتی توسط کاربر قابل مشاهده باشد.
می‌توان سبد خرید را طوری طراحی کرد که با اسکرول صفحه به بالا و پایین، همچنان مشهود باشد.
افزودن به سبد خرید باید فیلدی مشخص و متمایز از سایر فیلدها نظیر لایک و… باشد؛
تا مشتری بتواند در کمترین زمان، کالای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کند.

قیمت نهایی محصول:

قیمت نهایی هر محصول را با احتساب قیمت محصول، تعداد و هزینه ارسال آن در سبد خرید ذکر کنید؛
تا مشتری از ابتدا بداند چه هزینه ای باید صرف کالای خریداری شده، پرداخت کند.
اگر مشتری در پایان خرید، متوجه هزینه اضافه (هزینه ارسال) شود؛ ممکن است سایت شما را ترک کند.
همچنین اگر ارسال محصولات توسط شما رایگان صورت می‌پذیرد،
در وب سایت خود و در جایی مناسب که به‌راحتی دیده شود، ذکر کنید
تا مشتری بداند با خرید از وب سایت فروشگاهی شما، علاوه بر هزینه کالا، هزینه اضافی نخواهد پرداخت.

seo:

بین فروشگاه‌های اینترنتی رقابتی جدی وجود دارد.
اما کدام سایت فروش بیشتری نسبت به رقبا دارد؟
سئوی سایت از مهم‌ترین عوامل دیده شدن سایت شماست.
بنابراین با رعایت اصول واستانداردهای سئو می‌توانید، رتبه وجایگاه بهتری در موتورهای جستجو ازجمله گوگل داشته باشید.
با بهبود رتبه وب سایتتان، بازدید از سایت فروشگاهی شما بیشتر شده و درنتیجه شاهد افزایش فروش محصولاتتان خواهید بود.

فرم‌های اشتراک کاربران:

قرار دادن فرم‌هایی با عناوینی مثل تخفیف‌ها، محصولات جدید و… و تکمیل فرم دلخواه توسط کاربر، باعث می‌شود
کاربران به‌راحتی از تخفیف‌ها، محصولات جدید فروشگاهتان و یا هرگونه خدماتی که ممکن است در آینده به وب سایت خود اضافه کنید، مطلع شوند.

طراحی وب سایت فروشگاهی:

کانون آگهی و تبلیغاتی آذرخش نوین ماکان، با طراحی وب‌سایت فروشگاهی، به شما در فروش آنلاین محصولاتتان کمک می‌کند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,فروشگاهی ,محصولات ,محصول ,طراحی ,مشتری ,سایت فروشگاهی ,قرار دادن ,مورد نیاز ,کالای مورد ,هزینه ارسال ,باعث می‌شود کاربران
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عاشقم باش دستگاه برش لیزر maghalat خانواده کاکتوس تیونینگ خودرو پارس آپشن Kim رسانه بدون فیلتر/ محمد حسن عبدالصمد مجله تغذیه بدانيد و سفر کنيد مرجع کنکور ایران